WINKELWAGEN

Artikelen: 0
Subtotaal: €0,00

Bekijken
Kassa

      Categorieën

      Populaire Categorieën

    Groothandel vragen

     

    VEELGESTELDE VRAGEN
    Hier is een selectie van veelgestelde vragen over onze diensten en levering. Als u echter niet de informatie kunt vinden die u zoekt, mail ons dan op klantenservice@puckator.nl.


    BESTELLEN

    Waar vind ik uw prijzen?
    Om onze prijzen te zien, kunt u een registreren (rechts boven op onze website via "Nu registreren".) Dit is gratis en duurt slechts 2 minuten. U hoeft  namelijk alleen  maar uw e-mail adres en wachtwoord in te vullen. Zodra u zich geregistreerd heeft, kunt u een blik werpen op al onze producten en prijzen. En u kunt zich ook inschrijven op een nieuwsbrief die ervoor zorgt dat u op de hoogte blijft over onze nieuwste producten en productlijnen. Klik op deze link om te registreren.

    Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om de prijzen voor de groothandel te kunnen zien?
    Ja, u creëert deze bij het registreren. Vergeet niet om een gebruikersnaam en wachtwoord te kiezen die u gemakkelijk kunt onthouden.

    Waarom zijn er twee prijzen weergegeven?
    De eerste prijs is onze vaste groothandel prijs, de gunstigere prijs is de bulkprijs en kan tot wel 25% goedkoper zijn dan de standaard prijs. De reden dat we deze lage prijs voor bulk orders bieden, is dat wij voor dit bedrag precies een hele doos vol kunnen verzenden en dat de goederen niet afzonderlijk hoeven te worden verpakt. Hierdoor besparen we verpakkingsmateriaal en verwerkingstijd. Maar maak je geen zorgen als je geen bulkorder kunt plaatsen want onze standaard prijs biedt u nog altijd een zeer goede winstmarge. Wanneer u bent ingelogd, kunt u bij een artikel beschrijving tevens de aanbevolen winkelprijs vinden.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Nee, alle prijzen zijn exclusief BTW.

     

    Moet ik BTW betalen?
    Dat ligt eraan. Puckator is een Engels bedrijf en hoeft geen BTW te heffen aan Nederlandse of Belgische bedrijven die een geldig BTW nummer bezitten.
    Indien
    u een geldig (= actief en verifieerbaar in de EU-database) BTW-nummer heeft voor uw land, typ dit dan in het juiste vakje tijdens de afrekenprocedure en dan zullen wij u geen BTW in rekening brengen.
    Indien u geen BTW nummer heeft, dan wordt er 20% Engelse BTW over de bestelling geheven.

    Ik heb een BTW nummer ingevuld tijdens de bestelafhandeling maar toch wordt er 20% BTW berekend. Hoe komt dat?
    Het kan zijn dat het nummer niet op de juiste manier is ingevuld (het systeem neemt het nummer maar op één manier aan) of het kan zijn dat u, nadat u het BTW nummer tijdens de orderverwerking heeft ingevuld, iets heeft gewijzigd in de winkelwagen waardoor het btw nummer veld (en het coupon code) veld weer leeg worden en opnieuw ingevuld zouden moeten worden. Het BTW nummer moet naast het factuuradres ook bij het afleveradres ingevuld worden.

     

    Ik heb een couponcode (bijv. 10% welkomstkorting) ingevuld tijdens de bestelafhandeling maar toch wordt er geen korting toegepast. Hoe komt dat?

    het kan zijn dat u, nadat u de coupon code tijdens de orderverwerking heeft ingevuld, iets heeft gewijzigd in de winkelwagen waardoor het coupon code veld weer leeg werd en de code opnieuw ingevuld zou moeten worden.

    Is er een minimum orderbedrag?

    Ja, Puckator is een groothandel. Het minimum orderbedrag is € 100.


    Ik wil voor minder dan €100 bestellen, kan dat?

    Nee, dat kan niet op deze website. Maar u kunt wel overwegen om te bestellen via onze Engelstalige dropshipping website of Duitstalige dropshipping website. Hier kunt u zonder minimaal orderbedrag bestellen en de bestelling laten afleveren waar u dit wilt: bij uzelf of direct bij de klant.


    Zijn de online producten voorradig?

    Bij de producten staat vermeld hoeveel artikelen van het betreffende product op voorraad zijn. De hoeveelheid beschikbare voorraad wordt in real-time weergegeven op meerdere Europese Puckator websites. Het kan voorkomen dat twee orders elkaar overlappen voordat de hoeveelheid voorraad op de website is aangepast. Wanneer dit het geval is, dan sturen wij u zoveel mogelijk artikelen toe. Opmerking: we berekenen nooit de kosten van de ontbrekende goederen, u betaalt enkel de producten die worden geleverd. Indien u de hele order heeft betaald en er waren goederen niet meer voorradig ten tijde van het inpakken, dan blijft er een tegoed over op uw klantenaccount. U kunt dit tegoed laten uitbetalen. Wanneer u dit niet aanvraagt, dan verrekenen wij het tegoed handmatig met uw volgende order. 

    Kan ik producten een poosje in mijn winkelwagentje laten en later pas verder gaan met de bestelling? Dat kan. Maar hou er rekening mee dat de doorlooptijd vrij hoog ligt. Er komen hier dagelijks bestellingen binnen uit meerdere Europese landen en de voorraad kan daardoor snel dalen. We raden u aan niet te lang te wachten met bestellen.

     

    Er waren ten tijde van het inpakken van mijn goederen bepaalde artikelen niet meer voorradig. Toch zie ik deze artikelen nog als voorradig op de website staan, hoe kan dat? Het kan een aantal oorzaken hebben. Bijvoorbeeld wanneer er een order geannuleerd wordt waardoor deze artikelen weer vrijgegeven zijn en terug aan de voorraad zijn toegevoegd. Of wanneer de website nog niet gesynchroniseerd is met de magazijn database. De orderverwerking is een heel dynamische omgeving en de voorraden fluctueren daardoor.


    Hoe worden teveel betaalde bedragen vergoed?

    Bij Paypal en credit card betalingen wordt het tegoed teruggestort op de betreffende rekening. Bij bankoverschrijvingen kunt u een tegoed laten uitbetalen. Doet u dit niet aanvragen dan trekken wij het tegoed van uw volgende order af.

    TERUGSTORTEN
    Bij PayPal en creditcard betalingen wordt het teveel betaalde altijd via hetzelfde medium terug gestort. Bij bankoverschrijvingen vragen wij u naar het rekeningnummer en de naam rekeninghouder waarheen het tegoed terug gestort mag worden. Hou er bij bankover Hou er rekening mee dat het enige dagen kan duren voordat een bijschrijving op het bankoverzicht zichtbaar is.


    VERREKENEN MET VOLGENDE ORDER
    Indien u het tegoed met een volgende order wilt laten verrekenen, dan moet uw volgende order een order zijn waarop u kiest voor betaalwijze "vooruitbetaling per bank". Wacht met betalen totdat u van ons de proforma factuur heeft ontvangen (die volgt meestal een paar uur na orderbevestiging, 's weekends pas op maandagochtend). In de begeleidende email van de proforma factuur vermelden wij handmatig het te betalen bedrag na aftrek van het tegoed. 

     

    Ik wil geen tegoed of restitutie maar wil graag de goederen alsnog ontvangen bij een volgende order, kan dat? In principe is dit mogelijk, u kunt dit doorgeven aan de klantenservice. Wij kunnen echter niet garanderen dat de artikelen nog voorradig zullen ten tijde van uw volgende order. In dat geval wordt er alsnog een tegoed verrekend met de desbetreffende order.

    Wat gebeurt er als ik een tegoed van een eerdere bestelling heb?
    Indien u het tegoed met een nieuwe order wilt laten verrekenen, dan kiest u bij de nieuwe order voor betaalwijze "vooruitbetaling per bank". Wacht echter met betalen totdat u de proforma factuur van ons heeft ontvangen (die volgt meestal een paar uur na email die u direct na uw besteling heeft gekregen; de orderbevestiging. Heeft u in het weekend besteld, dan volgt de proforma factuur pas op maandagochtend). In de begeleidende email van de proforma factuur vermelden wij handmatig het te betalen bedrag na aftrek van het tegoed. 

    Kan ik een voorkeur aangeven voor een bepaald ontwerp indien er 2 of meer ontwerpen bij een product code horen?

    Het is niet mogelijk om kleur- of ontwerp voorkeuren door te geven. Puckator probeert een goede selectie van ontwerpen aan te bieden en soms betekent dit dat er twee of meer ontwerpen onder één artikel code vallen. U ziet dit aan de foto's waarop het artikel in meerdere kleuren of ontwerpen wordt getoond. Helaas kunt u niet één bepaald ontwerp of één bepaalde kleur als voorkeur aanvragen maar u krijgt wel een goede mix van de beschikbare ontwerpen. Bijvoorbeeld: indien u 2 stuks van een code (met twee verschillende ontwerpen) besteld, streeft Puckator ernaar om beide ontwerpen te leveren. Het kan echter voorkomen dat u een oneven mix krijgt geleverd. Dit kan gebeuren als we zelf een oneven mix van onze leverancier hebben gekregen of wanneer de voorraad van dat artikel heel laag is. Indien het voor u belangrijk is om een even mix van kleuren of ontwerpen te krijgen, stuur dit dan als opmerking door op uw online bestelformulier. Dan kunnen wij het u tijdig laten weten wanneer we alleen maar een oneven mix kunnen opsturen.  
    Tip: op de Engelstalige dropshipping website en
    Duitstalige dropshipping website is het in sommige gevallen wel mogelijk om voorkeuren te selecteren.

    Mag ik de productafbeeldingen van deze website kopiëren voor gebruik op mijn website?
    Ja, uitsluitend betalende klanten van Puckator mogen de productafbeeldingen van deze website kopiëren voor gebruik op hun verkoop website of folders. U kunt de afbeeldingen van onze website op uw computer opslaan (rechter muistoets, kies afbeelding opslaan als en bewaar op een lokatie op uw computer).

    BETALEN

     Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
    Wij accepteren alle belangrijke credit cards (wanneer u snel wilt bestellen is betaling met een credit card de beste methode). Wij accepteren ook bankoverschrijvingen en PayPal betalingen.
    Puckator werkt alleen met vooruitbetaling (binnen 30 dagen, anders wordt de bestelling geannuleerd.)

    Is mijn geld veilig?
    Ja, onze website en ons betalingssysteem zijn 100% veilig.

    Betalen met bankoverschrijving
    Naast de geautomatiseerde orderbevestiging, ontvangt u per separate email een proforma factuur ter betaling. De proforma factuur wordt over het algemeen binnen 1 werkdag aan het door u opgegeven klant-emailadres toegestuurd. De goederen worden na ontvangst betaling uitgezocht en verzonden.

    Betalen met creditcard
    Uw betaling wordt direct verwerkt. De goederen worden direct doorgestuurd naar het magazijn voor uitzoeken/inpakken en verzending. In het geval dat uw creditcard geweigerd wordt, dan ontvangt u van ons alsnog een proforma factuur om te betalen.

    Betalen met PayPal
    Uw betaling wordt direct verwerkt. De goederen worden direct doorgestuurd naar het magazijn voor uitzoeken/inpakken en verzending. In het geval dat uw betaling niet succesvol was, dan ontvangt u van ons alsnog een proforma factuur om te betalen. Wanneer u uw PayPal betaling heeft verricht en ons dit laat weten, kan uw order sneller verwerkt worden.


    VERZENDEN
    Hoeveel kost het verzenden?
    Zie onze Bezorging/Verzending pagina voor meer informatie over verzending en bezorging alsmede Track & Trace.

    Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?
    De gemiddelde levertijd vanaf vertrek uit ons magazijn is 2 - 3 werkdagen maar de tijd tussen orderdatum en werkelijke leverdatum kan, afhankelijk van de snelheid van uw betaling, vallen tussen 5 tot 8 werkdagen. In drukke winkelperioden zoals Pasen of Kerstmis kan de levertijd langer uitvallen dan normaal. De snelste leveringen zijn degenen die met PayPal of Creditcard betaald zijn geworden.

    Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

    De meeste cadeau artikelen zijn individueel verpakt maar sommige zijn met 2 tot 24 stuks samen verpakt (evt. in een doos ) binnen uw doos.

    Van waaruit worden de goederen verzonden?
    Het Puckator hoofdkantoor en magazijn zijn gevestigd in Cornwall in Engeland en vanaf deze plek zullen de goederen worden verpakt en verzonden.

    Wat te doen bij breuk of beschadigde artikelen?
    Het is haast onvermijdelijk dat er wel eens een artikel kapot gaat of breekt tijdens de verzending. Mocht dit gebeuren dan kunt u ons mailen binnen 14 dagen na levering van uw bestelling: klantenservice@puckator.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens: ordernummer, factuurnummer, artikelcode en aantallen. Er wordt dan een schadeclaim aangemaakt. U ontvangt hiervan een credit nota. U kunt ervoor kiezen om dit bedrag te laten staan op uw klantenaccount en het van een volgende order te laten aftrekken of u kunt het bedrag laten uitbetalen naar uw bankrekening nummer (in dat geval hebben wij uw bankrekeningnummer en naam rekeninghouder nodig - of BIC en IBAN nummers van uw bank indien u een Belgische rekening heeft). 

    Een krediet, terugbetaling of terugvordering van beschadigde goederen wordt slechts tot 3 weken na de datum van uitgifte van de factuur gegarandeerd en alleen dan wanneer u digitale foto’s van de beschadigde/gebroken artikelen meestuurt. Met uitzondering van batterij aangedreven producten waarvoor u ook na deze periode een verzoek kunt indienen.

     

     

    U hoeft de gebroken artikelen niet terug te zenden. Er worden geen (vervangende) producten nagestuurd. 

    Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen? Waar vind ik het Track & Trace nummer?

    U kunt de status volgen wanneer u inlogt op de website en naar "mijn account" gaat. Hier vindt u ook het track and tracenummer. Dit wordt ingevoerd nadat uw order de status 'verzonden' heeft gekregen. Wanneer u desondanks nog vragen heeft over de voortgang van uw bestelling, kunt u contact opnemen via het gratis klantenservice nummer hierboven of u stuurt een email naar onze Nederlandstalige klantenservice: klantenservice@puckator.nl

     

     

    RETOURNEREN
    De goederen die u niet bevallen kunnen binnen de 7 dagen bedenktijd worden teruggezonden. Let op: normaliter geldt het EU recht 'Wet Verkoop op Afstand' alleen voor consumenten  en niet voor geregistreerde bedrijven of natuurlijke personen die handelen in opdracht van een beroep of bedrijf (zie ook (http://www.eccnl.eu/page/nl/themas/E-Commerce). Echter, Puckator is hierin coulant en neemt ook retouren van bedrijven aan.  U moet echter wel de verzendkosten voor de retournering van de artikelen voor uw eigen rekening nemen. Bewaar het verzendbewijs van de geretourneerde goederen zorgvuldig.

    Indien u niet ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel en/of geen BTW nummer heeft, is de Wet Verkoop op Afstand altijd van toepassing.

     

    Zodra de goederen teug zijn bij Puckator, ontvangt u een credit nota ter waarde van de teruggezonden goederen. U kunt ervoor kiezen om dit bedrag te laten staan op uw klantenaccount en het van een volgende order te laten aftrekken of u kunt het bedrag laten uitbetalen naar uw bankrekening nummer (in dat geval hebben wij uw bankrekeningnummer en naam rekeninghouder nodig - of BIC en IBAN nummers van uw bank indien u een Belgische rekening heeft). 

     

    BTW & KVK
    Wat is het KvK nummer van Puckator?
    Puckator is geregistreerd in Engeland en het KvK nummer daar is 3413131.

    Wat is het BTW nummer van Puckator?
    Puckator is geregistreerd in Engeland en het BTW nummer daar is 464963410. 

    PRIVATE LABEL
    Is het mogelijk om producten te laten leveren met ons eigen logo of productafbeelding erop?
    Ja, op sommige producten is dit mogelijk. Voor vragen kunt u terecht bij klantenservice@puckator.nl.

     

    NEDERLANDSE DROPSHIPPING ?

    Er komt voorlopig nog geen Nederlandstalige dropshipping website. Er bestaan wel een Engelstalige dropshipping website en Duitstalige dropshipping website.

     

    IS ER EEN NEDERLANDSE SHOWROOM/CASH & CARY ?

    Nee, deze ligt in Cornwall, Groot-Brittannië, op hetzelfde adres als ons kantooradres. U kunt hier al onze producten bekijken en ter plekke kopen.

     


    Instagram Puckator Twitter Puckator Facebook Puckator Pinterest Puckator
      Informatie

      Extra's

      Nieuw/Weer op voorraad

      Aanbiedingen

      Veilige site